Results 1 to 3 of 3

Thread: Sfat achizitie Toyota Avensis T25

Membru junior
    BasicPost Thanks/Likes
    -

Question Sfat achizitie Toyota Avensis T25

Salutare !
    Sunt incepator si am 19 ani. Am un buget de 2500-4000 euro si in ultima perioada m-a atras Avensis T25, in principiu prin fiabilitatea si calitatea constructiei pentru care este laudata pe internet. Am cateva intrebari :
    -ar trebui sa evit modelele pre-facelift?
    -este adevarat ca inainte de facelift existau probleme mari cu condensarea farurilor, caseta de directie si consumul de ulei ? e posibil sa fi fost rezolvate pe garantie?
    -fiind o masina din clasa medie, este cu mult mai scumpa decat o compacta (ex: Golf 5) ?
    -un buget de 1000-2000 lei pe an ar fi suficient pentru taxe, revizii si reparatii , in conditiile in care nu depasesc rulajul propus si o ingrijesc?
    -calitatea interiorului este buna?
    -unele piese se gasesc greu, fiind o japoneza?
    -manopera la service e scumpa? e o masina la care sa pot invata singur sa lucrez ca sa scutesc astfel de costuri ?
    Motivele pentru care ma orientez catre acest model sunt fiabilitatea, aspectul si spatiul interior. Nu vreau masini germane fiindca le stiu ca fiind mai stricacioase si in plus de astea au aproape toti. Masinile franceze mi se par dubioase la condus si tehnologie. Am facut o comparatie cu Astra G pe autodoc la piese si am observat ca diferentele nu sunt foarte mari, iar preturile sub Passat cu mici exceptii. As prefera de asemenea benzinara datorita reglementarilor contra-diesel si sportivitatii (cand zic sportivitate tot ce imi doresc sunt turatii inalte - cam asa se comporta orice benzinar japonez din ce stiu).

Membru junior
    BasicPost Thanks/Likes
    Avensis 2004, T25, 2.0 vvti benzina, automata, 147 CP