Results 1 to 8 of 8

Thread: TOYOTA Corolla Hatchback HYBRID 2019 1.8 Dynamic

  1. #1
    Membru junior chrisrotlmacin's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Nov 2019
    Posts
    4
    Reputation
    10
    TOYOTA Corolla Hatchback HYBRID 2019 1.8 Dynamic

    Smile TOYOTA Corolla Hatchback HYBRID 2019 1.8 Dynamic

    Salutare membrii ai forumului !!

    Proaspat posesor a unei Toyota Corolla Hatchback Hybrid 2019 1.8 Dynamic, doar ce am facut 750 de km cu ea, 500 prin Bucuresti si 250 Bucuresti - Macin.

    Consum total de la rezervor la rezervor cu alimentare 35 de litri ( atat ia rezervorul ) 700 km - 35 de litri = 5 l / 100 km.

    Afara din localitate am luat azi seara 4.4% , in Bucuresti 4.7 % diferenta pana la 5% reala scoasa Toyota sau benzinaria MOL stie unde este.

    In afara de faptul ca era sa mi se urce 2 cu telefoanele in mana pe capota de la masina cand am mers electric nici o problema majora doar ca ori sunt eu noob ori masina nu poate urmatoarele chestii :

    1. Ecranul media - nu stiu cum se stinge, sa fie inchis complet, e luminos si deranjeaza la drum lung. Ecranul si ceasul din bord se dimeaza singure noaptea sau cand intrii in pasaj/tunel.

    2. Luminile de la cutia automata in special D e pom de craciun, deranjeaza noaptea la condus. Nicaieri buton de dimare panel etc.

    3. Mama ei de baterie, am mers si de-am scos scor 97 pe aplicatia din bord pentru ECO si tot nu se incarca complet, imi raman tot timpul 2 celule ne-incarcate, mers pe autostrada Bucuresti - Drajna constant, pe cruise cu 110 km/h, ici colo o depasire, intra hibrid si scade turatia motorului termic la 1000 rpm dar bateriile tot nu se incarca complet.

    Am descoperit focul dupa ce am iesit la drum lung / tips si cerere pareri :

    1. Daca bagi cruise si reduci usor la intrare in localitate 50-60 km/h ramane doar motorul electric si treci prin sat doar electric

    2. Daca pleci de pe loc si mergi 40-50 si bagi cruise si reduci 5 km/h daca a intrat motorul termic la demaraj (chiar daca nu ai trecut de limita EV) si scazi 5 km intra in electric daca ai 3 celule incarcate.

    3. Are lumini auto dar cred ca sunt auto zi/noapte, faza lunga/scurta tot manual se conecteaza sau sunt eu noob si nu stiu ce sa-i fac.

  2. #2
    Membru junior chrisrotlmacin's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Nov 2019
    Posts
    4
    Reputation
    10
    TOYOTA Corolla Hatchback HYBRID 2019 1.8 Dynamic

    TOYOTA Corolla Hatchback HYBRID 2019 1.8 Dynamic

    Click image for larger version. 

Name:	73052032_10158412218418475_2664070365763862528_o.jpg 
Views:	40 
Size:	611.6 KB 
ID:	19344
    TOYOTA Corolla Hatchback HYBRID 2019 1.8 Dynamic

  3. #3
    Toyota Addict Methane's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    București
    Posts
    486
    Reputation
    51
    Auris TS Hybrid
    Felicitări pentru achiziție.
    Este undeva prin setări, probabil - dacă seamănă cu sistemul multimedia de la Auris, opțiunea de īnchidere a ecranului.
    Dacă ții luminile pe auto, o să gestioneze doar aprinderea și stingerea fazei scurte, īn funcție de gradul de luminozitate de afară și de setările pe care le-ai ales tu. Pentru gestionarea fazei lungi, trebuie să ții luminile pe auto și să ții mereu maneta de lumini pe faza lungă.
    Bateria se va īncărca full doar la coborārea unui deal mai serios, īn funcție și de consum. Mersul pe autostradă nu īncarcă bateria complet.
    Auris 2017 TS Hybrid
    Ex Auris '12 1.6 Unique Plus. Ex Yaris '08 1.3 Luna

  4. #4
    Membru senior abrakadaver07's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    Iasi
    Posts
    153
    Reputation
    19
    C-HR Hybrid '17
    Felicitari pentru achizitie! Superba culoarea, mai pune poze te rog, poate si cu interiorul.

    Vad ca ai mers pe motorul de 1.8. Cat era diferenta pana la cel de 2 litri? Le-ai testat pe ambele? Sau faci mai mult urban si presupun ca nu te-a interesat celalalt motor?

  5. #5
    Membru senior mjustin's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    189
    Reputation
    24
    C-HR HYBRID
    Quote Originally Posted by chrisrotlmacin View Post
    Salutare membrii ai forumului !!

    Proaspat posesor a unei Toyota Corolla Hatchback Hybrid 2019 1.8 Dynamic, ...
    ...

    3. Mama ei de baterie, am mers si de-am scos scor 97 pe aplicatia din bord pentru ECO si tot nu se incarca complet, imi raman tot timpul 2 celule ne-incarcate, mers pe autostrada Bucuresti - Drajna constant, pe cruise cu 110 km/h, ici colo o depasire, intra hibrid si scade turatia motorului termic la 1000 rpm dar bateriile tot nu se incarca complet.

    ...

    3. Are lumini auto dar cred ca sunt auto zi/noapte, faza lunga/scurta tot manual se conecteaza sau sunt eu noob si nu stiu ce sa-i fac.
    Felicitari pentru achizitie, drumuri bune fara probleme!
    Bateria este setata sa NU se incarce complet pentru protectia bateriei. In reprezentanta mi s-a explicat ca si atunci cand apare incarcata full(toate celulele verzi), de fapt se incarca maxim 80%. Pe coborari lungi am vazut ca s-a inverzit total(inclusiv ultimele 2 celule).
    Pentru schimbarea automata a luminilor de drum(faza lunga), se trece maneta pe faza lunga si se apasa butonul auto(nu din maneta blocului de lumini).

  6. #6
    Membru senior mjustin's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    189
    Reputation
    24
    C-HR HYBRID
    Quote Originally Posted by abrakadaver07 View Post
    ...

    Vad ca ai mers pe motorul de 1.8. Cat era diferenta pana la cel de 2 litri? Le-ai testat pe ambele? Sau faci mai mult urban si presupun ca nu te-a interesat celalalt motor?
    Din impresiile posesorilor, spuneau de cca 2000 eu. In banii astia sunt si ceva diferente de dotari. Parerile sunt impartite: cei ce vor sportivitate aleg 2.0 180HP, cei ce doresc doar economie aleg 1.8 122 HP, depinde unde folosesti masina preponderent. De cate ori faci exterior sau munte si ai nevoie de sportivitate. Spatiul portbagajului este diminuat la hatch cu 2.0 180HP(au mutat bateria din compartiment motor in spate).

  7. #7
    Membru senior abrakadaver07's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    Iasi
    Posts
    153
    Reputation
    19
    C-HR Hybrid '17
    Quote Originally Posted by mjustin View Post
    Din impresiile posesorilor, spuneau de cca 2000 eu. In banii astia sunt si ceva diferente de dotari. Parerile sunt impartite: cei ce vor sportivitate aleg 2.0 180HP, cei ce doresc doar economie aleg 1.8 122 HP, depinde unde folosesti masina preponderent. De cate ori faci exterior sau munte si ai nevoie de sportivitate. Spatiul portbagajului este diminuat la hatch cu 2.0 180HP(au mutat bateria din compartiment motor in spate).
    Ah, evident asta. Eram curios de diferenta de bani, pe aceeasi echipare.

  8. #8
    Membru junior chrisrotlmacin's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Nov 2019
    Posts
    4
    Reputation
    10
    TOYOTA Corolla Hatchback HYBRID 2019 1.8 Dynamic
    Quote Originally Posted by abrakadaver07 View Post
    Felicitari pentru achizitie! Superba culoarea, mai pune poze te rog, poate si cu interiorul.

    Vad ca ai mers pe motorul de 1.8. Cat era diferenta pana la cel de 2 litri? Le-ai testat pe ambele? Sau faci mai mult urban si presupun ca nu te-a interesat celalalt motor?
    Majoritatea fac urban. Nu-i vad rostul la traficul din Bucuresti. Si cu 1.8 comutezi pe sport si trage bine.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •