Results 1 to 3 of 3

Thread: Flanse si rulmenti noi sau kit reparatie (care e diferenta) ?

  1. #1
    Membru junior
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    May 2018
    Posts
    7
    Reputation
    11
    Avensis T27 2009 2.2 D-4D 150 CP

    Flanse si rulmenti noi sau kit reparatie (care e diferenta) ?

    Salutare stimati colegi.
    Adresez o intrebare, poate nu ma pricep eu, iar mecanicul meu a spus ca nu stie la ce ma refer exact.

    Pentru reparatia unei "troncaneli" sacaitoare, am primit verdictul: flanse si rulmenti amortizoare.

    Problema consta in pretul acestora: flansa undeva la 600 lei (cica doar piesa de origine) si pe comanda, iar rulmentul 150 lei, vorbind din pacate de bucata. ar rezulta un pret de aproximativ 1500 lei doar piesele pentru operatiune.
    Pe site-urile de vanzari piese auto, se gasesc, ca sa citez: "set reparatie rulment" si respectiv flansa, al caror pret este infim as putea spune, pe langa pretul pieselor. (undeva la 30% din pret)

    Acest set, contine piesele in vederea schimbarii lor (flansa si respectiv rulment), sau contine (cum mi-a spus un amic) niste vaselina si un burduf de cauciuc, in scopul "reconditionarii" celor existente?

    Mecanicul care imi face masina a spus ca nu stie sa imi dea un raspuns concret, el spunand ca la masinile pe care este es specializat (alta marca decat toyota, lucrand masina mea doar in prisma prieteniei), dar la alte marci el nu cumpara kit de reparatie, ci ia flansa si rulmentul separat.

    Daca stie cineva sa imi raspunda la intrebare (vreun cunoscator in domeniu) sau cineva care a schimbat aceste piese pe un avensis T27 (modelul de dupa 2009) si stie despre ce e vorba.

    P.S.: Intrebare la general, la modelul T25 tot asa scumpe sunt piesele, pt la T27 mi se par destul de mari, in general la piese.

  2. #2
    Mods Fan LittleM@n's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Around the world
    Posts
    6,065
    Reputation
    423
    Brevis, Yaris T-Sport & CarinaE
    Preturile date de tine, sunt preturi de reprezentanta; m-as astepta la 3-400 RON o flansa+rulment OEM.
    Da, schimba-le cu totul; reconditionarea astora nu tine mult.
    Dar ma mir ca nu gasesti pe aftermarket.
    Ce cod de piese iti trebuie? (Ti le cauti pe japan parts eu)
    '07 Rover 75 Connoisseur KV6 2.5 | '10 Subaru Legacy B4 2.5i | '02 Brevis 2.5 Ai250 | '04 Yaris 1.5 T-Sport | '92 CarinaE 1.6 GLi
    Ex '03 Prius 1.5 NHW11 | Ex '16 Mazda CX-5 2.0 AT FWD | Ex '03 Avensis T25 2.0 D-4D Tspirit Liftback | Ex '08 Honda Civic 1.8 S | Ex '99 Yaris 1.0

  3. #3
    Forum Fan David's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Bucuresti sau Tulcea
    Posts
    927
    Reputation
    38
    Corolla E15 2.0 d4d Sol / Auris HSD 2012 Executive
    T27 este la suspensia fata foarte asemanator cu corolla E15. La frane identic as spune.
    Eu am schimbat, flanse, amortizoare singur la corolla.
    Flansele nu mai sunt separate de rulmenti de ceva modele de masini incoace. este un singur reper.
    Acum, flansele originale erau identice cu cele pe care le-am inlocuit, anume SNR. Eu am banuit ca toata suspensia este kayaba, dar poate ma insel. Pret per flansa/rulment ~ 210 lei bucata. Originale erau ~ 380. Sfat, sa pui vaselina cat poti in rulmentul flansei.
    Daca tot umbli acolo si scoti arcul de pe amortizor, inlocuiste si protectiile amortizore burdufele + bumperele de pe az ( ~100 lei kyb )
    Eu nu as merge pe original, nu merita, sigur gasesti AM.
    T25 e alta platforma, cu diferente destul de mari.
    Corolla E15 2.0 D-4D Sol scoate fum ca loganul de MAI
    TOYOTA --> --< alte masini...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •