Results 1 to 13 of 13

Thread: Land Cruiser 150 vs 200

  1. #1
    Membru junior
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    7
    Reputation
    10

    Land Cruiser 150 vs 200

    Buna ziua,
    In aceasta dimineata m-am trezit hotarat sa imi schimb masina, o batrana, un A6 all road care consuma mult, face ca tractoru si mananca ulei, are 614.000 de km si alte date nu foarte palcute despre masina. Am vazut acest clip http://www.youtube.com/watch?v=7Kwto...eature=related extrem de detaliat, totul prezentat in amanunt, dar in care nu se spune consumul in oras. Oare sa fie din cauza ca tipul respectiv tine la cameraman si nu a vrut sa ii provoace un infarct dand ceva cifre? As vrea ceva date de la cunoscatori, ce consum are modelul V8 adica LC 200 si ce consum are cel de 3.0 diesel automat in Bucuresti? Masina va fi una nou nouta probabil, indiferent daca o voi lua pe cea de 150 sau ceva rate la modelul de 4.5 litri sau 4 nu stiu sigur cat este versiunea diesel. O alta intrebare este de schimbator, mi se pare mult mai rafinat cel fara burduf de piele, decat la modelul LC 200 este acel design sau si la modelul 150? Nu conteaza foarte mult dar... nu ma impresioneaza cu nimic cel imbracat in piele? Cei care detin acest model, la ce pret ajung casco si RCA pentru modelele specificate de mine?

    In principiu va multumesc celor care ma pot ajuta si astept pareri, mai ales referitoare la consum, dar si restul intrebarilor!

    Cu stima,
    David Muller!

  2. #2
    Toyota Addict br83lau's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    203
    Reputation
    12
    Toyota Auris d4d.2.0

  3. #3
    Membru junior
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Da, stiu foarte bine preturile, ma intereseaza intretinerea nu costul de cumparare fiindca le iau pe firma printr-un fond de investitii si o las pe firma nu platesc decat foarte putin. Va rog frumos cine ma poate lamurii cu consumul la ambele modele si restul nelamuririlor de mai sus!

  4. #4
    Membru junior
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Nu ma poate lamurii chiar nimeni de ce 120 este considerata o masina mai buna fara de 150?

  5. #5
    Membru junior
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    6
    Reputation
    10
    Toyota RAV4
    Quote Originally Posted by DavidMuller View Post
    Nu ma poate lamurii chiar nimeni de ce 120 este considerata o masina mai buna fara de 150?
    Poate pentru ca 120 are mai putina electronica decat 150. 120 este deja un model cu "experienta" pe piata, asa ca surprizele sunt din ce in ce mai putine la acest model.
    Singura problema este ca 120 nu se mai fabrica, asadar daca vrei masina noua, numai 150 poti lua.

  6. #6
    Membru junior
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Stiu faza cu electronica, dar chiar atat de repede pica de fuge lumea de ea, atat de prost sunt facute?

  7. #7
    Forum Fan che's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,255
    Reputation
    28
    -
    si recomadare e sa iei una cu cutia manuala ... la LC 200 nush daca poti lua asa ceva ... LC 120 are un consum de 7.4-7.8 in afara condusa lejer , 8-8.5 mai agresiv pana in 120/130 - peste vit astea 10-12 .. cam asa .. in orash daca nu treci de 2200 ture ia si 9.5. max depind ede aglomeratie ... oricum 150- 120 au cam acelashi motor ... cu ff mici diferentze. LC 200 in oras cam 14-15 in afara cam 10 ... oricum daca vrei pt folosintza in offroad nu recomand cutie automata oricum
    mort magnetic

  8. #8
    Membru junior
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Nu! Nici nu se ia in discutie offroad, ma intereseaza sa o folosesc foarte mult in Bucuresti pt firma si offroad inseamna un drum forestier la mine, inseamna drumuri de genul acesta http://forum.club4x4.ro/attachment.p...0&d=1323258816 http://forum.club4x4.ro/attachment.p...1&d=1323258817 adica sa merg cu ea in weekend la munte, sa merg la parinti fiindca sunt batrani la tara, drumuri de genul ala, dar cand ninge sau ploua se fac noroaie, se face poliei, zapada batatorita pe care nu ai o aderenta foarte buna cu o limuzina sau o masina de clasa mica si medie, deci vreau ceva care sa se preteze nevoilor mele nu care sa o folosesc in regin de offroad ca sport, cum fac unii, nici nu as da atatia bani pe o masina de care sa imi bat joc prin namoale in sensul sportiv, adica hard! Vreau cutie automata fiindca in Bucuresi este foarte obositor cu cea manuala, de 4 ani merg cu cutie manuala si tocesti ambreaje, iti faci nervi, prefer una automata dar nu stiu daca 150 sau 120, as miza totusi peste 150 la regimul in care folosesc eu masina, un BullBar, niste praguri metalice, si scut sub masina si... eu cred ca este perfecta LC 150. Referitor la ce a spus domnul che. Sunteti sigur ca in oras nu sare de 13 consumul? Am auzit pe forumul 4x4 consumuri de 15, chiar 20 in Bucuresti. Detineti o asemenea masina sau vorbiti numai din cele citite pe internet? Touaregul de 3 litri modelul 2004 consuma si 17, deci un Land Cruiser care este mult mai masiva ca masina... ma astept la un consum mai mare, tinand cont ca turatiile echilibrajul, cutia sunt modele similare atat pe LC 150 cat si pe Touareg, depind putin rapoartele. Mai are cineva cunostiinte referitoare la consumul unei Toyota Land Cruiser 150 si eventual chiar 200 poate mai strang putin din punga si ma arunc la ceva mai mare?

  9. #9
    Membru junior
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    9
    Reputation
    10
    Tu vrei sa d-ai pe o masina vreo 80000 de euro si te uiti la consum? E asa mare chiria la garsoniera la voi la Bucuresti?

  10. #10
    Forum Fan The_Kid's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Bucuresti
    Posts
    501
    Reputation
    14
    Corolla 1.4 VVT-i (E12)
    Quote Originally Posted by cipri778 View Post
    Tu vrei sa d-ai pe o masina vreo 80000 de euro si te uiti la consum? E asa mare chiria la garsoniera la voi la Bucuresti?
    ahahahahah LIKE!

  11. #11
    Membru senior
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Alba Iulia
    Posts
    119
    Reputation
    11
    Toyota Land Cruiser 3.0 D4D \ Toyota Prius 2005
    Quote Originally Posted by DavidMuller View Post
    Nu ma poate lamurii chiar nimeni de ce 120 este considerata o masina mai buna fara de 150?
    Buna ziua ..
    Posed un LC 120 de cativa ani cu cutie de viteze manuala si motor 3.0 D4D
    Consumul in afara e de 8 litri la suta mers intre 95-100 km\h.
    In orash ( alba iulia ) ...max 9.5 %
    Zilnic masina face 30 de km din care 7 in oras iar restul in afara ...consum mediu iarna 9-9.1%...
    Fara electronica , cutie de transfer manuala , extrem de fiabila...

    Am mai condus :

    1.LC 120 3.0 D4D , cutie de viteza AUTOMATA.
    E o cutie de viteza extrem de lenta , schimba greoi , tureaza motorul bine de tot pana sa faca schimbarea vitezelor.
    De aici vine si un consum cu 2-3 litrii in plus fata de datele de la cutia de viteze manuala.
    Am fost extrem de dezamgit.....Nu mi-a lua asa ceva in ruptul capului..

    2. LC 1503.0 D4D cutie viteze AUTOMATA
    Primul aspect la care eram atent a fost cum schimba vitezele....este o imbunatatire enorma fata de cutia de viteze automata de pe LC 120.Schimba mai repede , nu merge in turatii extrem de ridicate . Pare a fi o adevarata placere , mai ales in traficul urban.
    Spun " pare " , pt ca am condus-o intr-un drive test de vreo 20 km la inceputul lui decembrie ....deci nu mi-am putut face o parere suta la suta completa.
    M-a surprins in mod placut noua cutie de viteze automata...sincer...
    Nu stiu sa va spun consumul.....pt ca acest aspect mi-a scapat...in timpul drive-testului...
    Confortul pasagerilor e imbunatatit , fata de mdelul LC 120 , stabilitatea in curbe fiind marita .
    In off-road nu am probat-o.Dupa cum mi-am dat eu seama in testul din poligon , nu e la fel de solida ca si LC 120 ....
    Una peste alta , mi se pare o masina buna , mai stabila pe sosea ca vechiul LC , cu o cutie de vit automata imbunatatita .

  12. #12
    Membru senior
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Alba Iulia
    Posts
    119
    Reputation
    11
    Toyota Land Cruiser 3.0 D4D \ Toyota Prius 2005
    Quote Originally Posted by DavidMuller View Post
    Stiu faza cu electronica, dar chiar atat de repede pica de fuge lumea de ea, atat de prost sunt facute?
    Despre electronica masinilor Off-Road..

    Multa lume care a condus masini preponderent in offroad , doresc ca electronica sa fie minimala pe o astfel de masina..
    1. La un traseu plin de hartoape , si denivelari , santuri , bolovani etc ....zdruncinaturile la care este supusa masina, pot afecta circuitele electronice sau firele care fac legatura intre diversele parti electronice , destul de serios , in asa fel incat masina sa se defeteze cand iti elumea mai draga.
    In primul rand cutiile de transfer..
    Cele manuale sunt de baza ....
    Cele electronice , intervin abia dupa ce masina a inceput sa aiba un comportament necorespunzator ...se transfera puterea de la o roata la alta , cand niste semzori simt lipsa de aderenta....
    In off road e mai bine sa fii prevazator, iar in fata unui traseu greu ...hotarasti de la bun inceput setarile cutiei de transfer...si ii dai drumul..

    Ca principiu...
    un circuit electronic intervine asupra comportamentului unei masini , odata ce un set de senzori a constat o anomalie in comportamentul masinii (o roata care se invarte in gol , sau mai stiu eu ce situatie poate aparea).
    De aceea nu sunt extrem de apreciate.
    Ca idee ...masinile cu foarta multa electronica pe ele ...indiferent de marca nu sunt apreciate.

    Am ramas inmarmurit cand in 2005 cu ultimul model de Mitsubishi Pajero ( reclama care i se facea atunci facea trimitere la vreo 5-6 editii Paris-Dakar castigate ) nu eram in stare sa urc o panta banala ( dar cu carosabil ud )...iar eletronica clipocea prin bord de mama focului , incercand sa tot mute puterea spre rotile ce aveau de suferit.
    Acelasi traseu cu un Lc 120 manula , l-am facut fara probleme...

    Electronica pe o masina folosita preponderent in off -road ...nu...!..indiferent de marca masinii....

  13. #13
    Forum Fan OvidiuH's Avatar
    BasicPost Thanks/Likes
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Bucuresti
    Posts
    1,384
    Reputation
    64
    BMW 3 GT / Mazda CX5 / Toyota Aygo
    Quote Originally Posted by DavidMuller View Post
    as miza totusi peste 150 la regimul in care folosesc eu masina, un BullBar, niste praguri metalice, si scut sub masina si... eu cred ca este perfecta LC 150.
    Neaparat sa-i pui bullbar pentru mersul in Bucuresti. Te ajuta enorm...
    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •